torsdag 17. juni 2010

*Sukk*

Ååååå... Vi fant drømmehuset vårt... En fantastisk fint rekkehus, der man bare kunne flytte rett inn... To småråtne bad, men ellers helt tipp topp! Dessverre var det ikke bare vi som så på det som vårt drømmehus. Så etter en heidundrandes budrunde trakk vi oss til slutt ut. Det kostet mer enn det smakte for å si det slik. Med høyere renter i horisonten var det uaktuelt å låne seg til fant, så da ble det så. Dessuten, vi hadde satt en grense for hvor mye vi hadde lyst til å gi. Vi stoppet faktisk der, selvom hodet kokte og jeg gjerne ville legge inn mer cash der og da. Kjenner jeg er litt sånn ambivalent til hele greia. Men jeg får uansett tenke som så, vi bidro til at selgerne fikk en knakandes god pris. Dessuten kommer vi sikkert over noe som er finere en annen gang. Det viste seg nemlig å stemme da vi tapte forrige budrunde også. Hadde vært verre om vi bodde et sted vi ikke trives. Men jeg stortrives her vi bor nå. Jeg elsker utsikten, leiligheten, ALT- bortsett fra de 4 etasjene opp uten heis... :P
-Den som venter på noe godt, osv...

1 kommentar:

propelle sa...

Draumehuset finnes, og det dukkar opp ein dag, vær trygg! Men stundom kan det ta litt tid til å finne det, og då er det viktig å ha øvd seg litt på å halde hovudet kaldt i ein budrunde!

Eg synes det er fornuftig av dykk å halde dykk til dei grensene de har satt. Og småråtne bad kan fort bli veeeldig dyrt! Klem!