torsdag 4. mars 2010

Lillemann på eget rom...

Men bare for i natt da! Og strengt tatt ikke alene... Altså, lillemann sover nå i en kurv på vårt rom, men han er i ferd med å vokse seg fullstendig ut av den fortere enn svint. Så ikveld, etter litt diskusjon med min bedre halvdel, ble det derfor bestemt at i natt skal han sove i sin egen sprinkelseng på sitt eget rom for förste gang... Èn gang må jo bli den förste. *Sukk* Synes det er superkoselig å ha han ved siden av meg inne på vårt rom jeg... Så er liksom ikke heeelt klar for atskillelsen helt enda. Men etter mannens forslag, skal vi sove på lillemann sitt rom i natt. Da slapper mammahjertet litt mer av ihvertfall... I helgen får vi langveisfarne besökende fra vårt naboland, så da flytter lillemann inn igjen til oss. Men så... fra neste uke, da (, kanskje...)... *sukk*

2 kommentarer:

Nina sa...

hmm det var da voldsomt tidlig da... syns jeg iallefall... mine har sovet på samme rom som meg til de var over året :)

Benedicte sa...

Jaaa... Synes det er litt tidlig jeg og... Men, men... Lillemann sov godt i sprinkelsengen sin gjennom natten han. Jeg sov også faktisk ganske godt, men nå lå jo jeg på samme rom som sagt da... ;) Men godt at han "flytter hjem igjen" til vårt rom for helgen ihvertfall :D